Start je eigen party en nodig anderen uit
Neem deel aan een party van iemand anders
Haal Unlimited voor toegang tot de nieuwste tasks, gamemodes en andere updates
Update 2.2:
+ Gamemode IJSKOUD nu te spelen!
+ Task IMPOSTER nu te spelen!
"We misten een partyspel dat weer eens écht het gekste uit elkaar naar boven haalt"
Mail: info@riggedparty.nl
Volg voor alle updates en blijf op de hoogte!
Versie 2.2
Toe aan uitbreidingen? Eén persoon hoeft eenmalig te upgraden via de webapp voor blijvende toegang tot Unlimited! Het is direct te gebruiken na het hieronder te halen
Soorten tasks:
Most Likely
Main Character
No Cap
Dilemmas
Yappers
Smash or Pass
Red Flags
Gamemode opties:
Classic
De Borrel
Extra soorten tasks:
+ Quoted
+ Couple Goals
+ Line Up
+ Imposter
+ toekomstige tasks
Extra gamemode opties:
+ Ladiesnight
+ Mannenpraat
+ Hollands Glorie
+ toekomstige gamemodes
Mocht het systeem je Unlimited account niet meer herkennen, dan kan je opnieuw inloggen met je email. Als je al een normaal account had, geef dan dezelfde email op voor dit Unlimited account. Let op spelfouten
Je email zal niet gebruikt worden voor reclames of andere doeleinden
Je hebt de betaling niet afgerond
Kies met hoeveel spelers je gaat spelen.
2-3 spelers: elke speler speelt met 1 telefoon.
4-12 spelers: maak 4 teams met elk minimaal 1 en
maximaal 3 spelers. Teams hoeven niet in
evenwicht te zijn. Elk team heeft 1 telefoon.
Eén persoon start een party, waarna
de andere telefoons kunnen toetreden.
Bij de eerste keer moet er een account
aangemaakt worden met de bijgeleverde
activatiecode.
Kies bij het maken van een party de intensiteit,
gamemode, tasks, en het benodigde aantal
punten om te winnen.
Één team (of één speler als je met 2 of 3 speelt)
begint met het gooien van de 2 dobbelstenen
waarvan één met cijfers en één met stippen.
Met deze 2 getallen kan door het lezen van de
randen van het bord de pion neergezet worden.
Kom je op RIGGED? Dan mag je op
RIGGED op de telefoon klikken, waarna
de game zelf bepaalt wat het lot is.
Kom je op een getal? Klik op ‘TASKS’ op
de telefoon, waarna vijf tasks te zien zijn.
Klik vervolgens op de task met het getal
waar je op terechtkwam (bij het
vraagteken mag je zelf een task kiezen).
Vervolgens speelt dit team, de taskstarter,
tegen de 3 andere teams in deze task.
Wint de taskstarter? 2 punten voor dat
team. Anders 1 punt voor ieder ander
team.
Vervolgens dobbelt het volgende team (met
de klok mee). Dit gaat door tot een team genoeg
punten heeft voor de winst.
Om Rigged te spelen, moet je eerst een account aanmaken met de bijgeleverde activatiecode.
Log in met je email als je al een account hebt (of log in op andermans account).
KIES 5 TYPE TASKS

KIES EEN GAMEMODE
KIES EEN INTENSITEIT
BENODIGDE PUNTEN VOOR WINST & TIJDSDUUR
1. De taskstarter krijgt een vraag en leest deze voor
2. De andere teams stemmen op wie het beste bij deze vraag past
3. De taskstarter probeert te raden op wie het meest is gestemd
1. De taskstarter krijgt een vraag en leest deze voor
2. De andere twee spelers stemmen op wie het beste bij deze vraag past
3. De taskstarter probeert van beide spelers te raden op wie ze hebben gestemd
1. De taskstarter krijgt een vraag en leest deze voor
2. De andere speler stemt op wie het beste bij deze vraag past
3. De taskstarter probeert te raden op wie deze speler heeft gestemd
1. De taskstarter krijgt een vraag en leest deze voor
2. De andere teams typen een antwoord en stemmen daarna op het leukste antwoord
3. De taskstarter probeert te raden op welk antwoord het meest is gestemd
1. De taskstarter krijgt een vraag en leest deze voor
2. De andere twee spelers typen een antwoord
3. De taskstarter probeert te raden welk antwoord van welke speler kwam
1. De taskstarter luistert naar de andere teams
2. 1 team vertelt een waarheid, de andere 2 teams vertellen een leugen (Rigged bepaalt wie wat vertelt)
3. De taskstarter probeert te raden wie de waarheid sprak
1. De taskstarter luistert naar de andere twee spelers
2. De ene speler vertelt een waarheid, en de andere vertelt een leugen (Rigged bepaalt wie wat vertelt)
3. De taskstarter probeert te raden wie de waarheid sprak
1. De taskstarter luistert naar de andere speler
2. Deze speler vertelt óf een waarheid óf een leugen (Rigged bepaalt dit)
3. De taskstarter probeert te raden of het een waarheid of leugen was
1. De taskstarter krijgt een dilemma en leest dit voor
2. De andere teams stemmen bij dit dilemma op één van de twee opties
3. De taskstarter probeert te raden op welke optie het meest is gestemd
1. De taskstarter krijgt een dilemma en leest dit voor
2. De andere twee spelers stemmen bij dit dilemma op één van de twee opties
3. De taskstarter probeert van beide spelers te raden op welke optie ze hebben gestemd
1. De taskstarter krijgt een dilemma en leest dit voor
2. De andere speler stemt bij dit dilemma op één van de twee opties
3. De taskstarter probeert te raden op welke optie deze speler heeft gestemd
1. De taskstarter luistert naar de andere teams
2. Deze teams krijgen samen 3 geheime woorden
3. Die woorden moeten ze zo onopvallend mogelijk benoemen in een verzonnen verhaal (Rigged bepaalt wie praat)
4. De taskstarter probeert te raden welke 3 woorden in het verhaal verstopt zaten
1. De taskstarter luistert naar de andere twee spelers
2. Deze spelers krijgen samen 3 geheime woorden
3. Die woorden moeten ze zo onopvallend mogelijk benoemen in een verzonnen verhaal (Rigged bepaalt wie praat)
4. De taskstarter probeert te raden welke 3 woorden in het verhaal verstopt zaten
1. De taskstarter luistert naar de andere speler
2. Deze speler krijgt 3 geheime woorden
3. Die woorden moet die zo onopvallend mogelijk benoemen in een verzonnen verhaal
4. De taskstarter probeert te raden welke 3 woorden in het verhaal verstopt zaten
1. De taskstarter krijgt een stelling ("Iemand is een 10 maar...") en leest deze voor
2. De andere teams stemmen of ze zo iemand prima vinden (Smash) of niet (Pass)
3. De taskstarter probeert te raden of Smash of Pass de meeste stemmen kreeg
1. De taskstarter krijgt een stelling ("Iemand is een 10 maar...") en leest deze voor
2. De andere twee spelers stemmen of ze zo iemand prima vinden (Smash) of niet (Pass)
3. De taskstarter probeert van beide spelers te raden op wat ze hebben gestemd
1. De taskstarter krijgt een stelling ("Iemand is een 10 maar...") en leest deze voor
2. De andere speler stemt of die zo iemand prima vindt (Smash) of niet (Pass)
3. De taskstarter probeert te raden op wat deze speler heeft gestemd
1. De taskstarter krijgt een naam met twee slechte eigenschappen en leest deze voor
2. De andere teams stemmen op de slechte eigenschap die het meest bij die persoon past
3. De taskstarter probeert te raden op welke eigenschap het meest is gestemd
1. De taskstarter krijgt een naam met twee slechte eigenschappen en leest deze voor
2. De andere twee spelers stemmen op de slechte eigenschap die het meest bij die persoon past
3. De taskstarter probeert van beide spelers te raden op welke eigenschap ze hebben gestemd
1. De taskstarter krijgt een naam met twee slechte eigenschappen en leest deze voor
2. De andere speler stemt op de slechte eigenschap die het meest bij die persoon past
3. De taskstarter probeert te raden op welke eigenschap deze speler heeft gestemd
1. De taskstarter krijgt een situatie en leest deze voor
2. De andere teams typen een quote en stemmen daarna op de leukste quote
3. De taskstarter probeert te raden op welk quote het meest is gestemd
1. De taskstarter krijgt een situatie en leest deze voor
2. De andere twee spelers typen een quote
3. De taskstarter probeert te raden welke quote van welke speler kwam
1. De taskstarter krijgt een situatie waarin de naam van iemand genoemd wordt en leest deze voor
2. De andere teams stemmen op wie het beste bij deze persoon in die situatie past
3. De taskstarter probeert te raden op wie het meest is gestemd
1. De taskstarter krijgt een situatie waarin de naam van iemand genoemd wordt en leest deze voor
2. De andere twee spelers stemmen op wie het beste bij deze persoon in die situatie past
3. De taskstarter probeert van beide spelers raden op wie ze hebben gestemd
1. De taskstarter krijgt een vraag ("bijvoorbeeld: Hoeveel ...?) en leest deze voor
2. Binnen elk team beantwoordt 1 speler de vraag door een getal als antwoord op te geven
3. De taskstarter probeert te raden welk getal van welke speler afkwam
1. De taskstarter krijgt een vraag ("bijvoorbeeld: Hoeveel ...?) en leest deze voor
2. De andere twee spelers beantwoorden de vraag door een getal als antwoord op te geven
3. De taskstarter probeert te raden welk getal van welke speler afkwam
1. Elk team krijgt hetzelfde woord te zien op één team na dat niks krijgt
2. Omstebeurt verzint iedereen een woord dat met het gekregen woord te maken heeft
3. Één team is aan het bluffen, en de taskstarter probeert te raden welk team dit is
1. Elke speler krijgt hetzelfde woord te zien op één speler na dat niks krijgt
2. Omstebeurt verzint elke speler een woord dat met het gekregen woord te maken heeft
3. Één speler is aan het bluffen, en de taskstarter probeert te raden wie dit is
Voer de code van de party maker in om deel te nemen aan de party
Geef je eigen naam in het bovenste vak. Zit je met 2 of 3 mensen in één team? Geef hun namen dan ook op!
Geef 3 borrel gerelateerde straffen. Deze worden op het eind verdeeld over de 2e, 3e en 4e plek
(Voorbeeld straffen: 3 slokken, atje...)
Bij een DARE daagt één team een ander team uit. Een DARE verschijnt als een team op 'RIGGED' komt
(Voorbeeld DARE: foto naar je ex sturen)
Twee teams spelen tegen elkaar in een challenge. Een challenge verschijnt als een team op 'RIGGED' komt
(Voorbeeld challenges: staarwedstrijd, rapwedstrijd...)
Kies een teamkleur
Beslis met alle teams samen en klik daarna om door te gaan
Beslis met alle teams samen en klik daarna om door te gaan
Beslis met alle teams samen en klik daarna om door te gaan
Beslis met alle teams samen en klik daarna om door te gaan
Beslis met alle teams samen en klik daarna om door te gaan
Beslis met alle teams samen en klik daarna om door te gaan
Beslis met alle teams samen en klik daarna om door te gaan
Beslis met alle teams samen en klik daarna om door te gaan
Beslis met alle teams samen en klik daarna om door te gaan
Kies welk team een DARE moet doen waarbij 1 punt op het spel staat
Kies tegen welk team je een challenge doet waarbij 1 punt op het spel staat
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
1. De taskstarter krijgt een vraag en leest deze voor
2. De andere teams stemmen op wie het beste bij deze vraag past
3.De taskstarter probeert te raden op wie het meest is gestemd
1. De taskstarter krijgt een vraag en leest deze voor
2. De andere twee spelers stemmen op wie het beste bij deze vraag past
3. De taskstarter probeert van beide spelers te raden op wie ze hebben gestemd
1. De taskstarter krijgt een vraag en leest deze voor
2. De andere speler stemt op wie het beste bij deze vraag past
3. De taskstarter probeert te raden op wie deze speler heeft gestemd
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
1. De taskstarter krijgt een vraag en leest deze voor
2. De andere teams typen een antwoord en stemmen daarna op het leukste antwoord
3. De taskstarter probeert te raden op welk antwoord het meest is gestemd
1. De taskstarter krijgt een vraag en leest deze voor
2. De andere twee spelers typen een antwoord
3. De taskstarter probeert te raden welk antwoord van welke speler kwam
De taskstarter probeert daarna te raden op welk antwoord het meest is gestemd
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
1. De taskstarter luistert naar de andere teams
2. 1 team vertelt een waarheid, de andere 2 teams vertellen een leugen (Rigged bepaalt wie wat vertelt)
3. De taskstarter probeert te raden wie de waarheid sprak
1. De taskstarter luistert naar de andere twee spelers
2. De ene speler vertelt een waarheid, en de andere vertelt een leugen (Rigged bepaalt wie wat vertelt)
3. De taskstarter probeert te raden wie de waarheid sprak
1. De taskstarter luistert naar de andere speler
2. Deze speler vertelt óf een waarheid óf een leugen (Rigged bepaalt dit)
3. De taskstarter probeert te raden of het een waarheid of leugen was
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
1. De taskstarter krijgt een dilemma en leest dit voor
2. De andere teams stemmen bij dit dilemma op één van de twee opties
3. De taskstarter probeert te raden op welke optie het meest is gestemd
1. De taskstarter krijgt een dilemma en leest dit voor
2. De andere twee spelers stemmen bij dit dilemma op één van de twee opties
3. De taskstarter probeert van beide spelers te raden op welke optie ze hebben gestemd
1. De taskstarter krijgt een dilemma en leest dit voor
2. De andere speler stemt bij dit dilemma op één van de twee opties
3. De taskstarter probeert te raden op welke optie deze speler heeft gestemd
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
1. De taskstarter luistert naar de andere teams
2. Deze teams krijgen samen 3 geheime woorden
3. Die woorden moeten ze zo onopvallend mogelijk benoemen in een verzonnen verhaal
4. De taskstarter probeert daarna te raden welke 3 woorden in het verhaal verstopt zaten
1. De taskstarter luistert naar de andere twee spelers
2. Deze spelers krijgen samen 3 geheime woorden
3. Die woorden moeten ze zo onopvallend mogelijk benoemen in een verzonnen verhaal (Rigged bepaalt wie praat)
4. De taskstarter probeert te raden welke 3 woorden in het verhaal verstopt zaten
1. De taskstarter luistert naar de andere speler
2. Deze speler krijgt 3 geheime woorden
3. Die woorden moet die zo onopvallend mogelijk benoemen in een verzonnen verhaal
4. De taskstarter probeert te raden welke 3 woorden in het verhaal verstopt zaten
Benoem in 22 sec in je verhaal:
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
1. De taskstarter krijgt een stelling ("Iemand is een 10 maar...") en leest deze voor
2. De andere teams stemmen of ze ervoor zouden gaan (Smash) of niet (Pass)
3. De taskstarter probeert daarna te raden of Smash of Pass de meeste stemmen kreeg
1. De taskstarter krijgt een stelling ("Iemand is een 10 maar...") en leest deze voor
2. De andere twee spelers stemmen of ze zo iemand prima vinden (Smash) of niet (Pass)
3. De taskstarter probeert van beide spelers te raden op wat ze hebben gestemd
1. De taskstarter krijgt een stelling ("Iemand is een 10 maar...") en leest deze voor
2. De andere speler stemt of die zo iemand prima vindt (Smash) of niet (Pass)
3. De taskstarter probeert te raden op wat deze speler heeft gestemd
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
1. De taskstarter krijgt een naam met twee slechte eigenschappen en leest deze voor
2. De andere teams stemmen op de slechte eigenschap die het meest bij die persoon past
3. De taskstarter probeert te raden op welke eigenschap het meest is gestemd
1. De taskstarter krijgt een naam met twee slechte eigenschappen en leest deze voor
2. De andere twee spelers stemmen op de slechte eigenschap die het meest bij die persoon past
3. De taskstarter probeert van beide spelers te raden op welke eigenschap ze hebben gestemd
1. De taskstarter krijgt een naam met twee slechte eigenschappen en leest deze voor
2. De andere speler stemt op de slechte eigenschap die het meest bij die persoon past
3. De taskstarter probeert te raden op welke eigenschap deze speler heeft gestemd
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
1. De taskstarter krijgt een situatie en leest deze voor
2. De andere teams typen een quote en stemmen daarna op de leukste quote
3. De taskstarter probeert te raden op welk quote het meest is gestemd
1. De taskstarter krijgt een situatie en leest deze voor
2. De andere twee spelers typen een quote
3. De taskstarter probeert te raden welke quote van welke speler kwam
De taskstarter probeert daarna te raden op welke quote het meest is gestemd
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
1. De taskstarter krijgt een situatie waarin de naam van iemand genoemd wordt en leest deze voor
2. De andere teams stemmen op wie het beste bij deze persoon in die situatie past
3. De taskstarter probeert te raden op wie het meest is gestemd
1. De taskstarter krijgt een situatie waarin de naam van iemand genoemd wordt en leest deze voor
2. De andere twee spelers stemmen op wie het beste bij deze persoon in die situatie past
3. De taskstarter probeert van beide spelers raden op wie ze hebben gestemd
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
1. De taskstarter krijgt een vraag ("bijvoorbeeld: Hoeveel ...?) en leest deze voor
2. Binnen elk team beantwoordt 1 speler de vraag door een getal als antwoord op te geven
3. De taskstarter probeert te raden welk getal van welke speler afkwam
1. De taskstarter krijgt een vraag ("bijvoorbeeld: Hoeveel ...?) en leest deze voor
2. De andere twee spelers beantwoorden de vraag door een getal als antwoord op te geven
3. De taskstarter probeert te raden welk getal van welke speler afkwam
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
1. Elk team krijgt hetzelfde woord te zien op één team na dat niks krijgt
2. Omstebeurt verzint iedereen een woord dat met het gekregen woord te maken heeft
3. Één team is aan het bluffen, en de taskstarter probeert te raden welk team dit is
1. Elke speler krijgt hetzelfde woord te zien op één speler na dat niks krijgt
2. Omstebeurt verzint elke speler een woord dat met het gekregen woord te maken heeft
3. Één speler is aan het bluffen, en de taskstarter probeert te raden wie dit is
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand
Klik voor de tussenstand